SEO teenus ehk kodulehe optimeerimine

SEO teenus on investeering, mis aitab tagada jätkusuutlikuse ning perspektiivis vähendab reklaamkulusid. Hästi leitav koduleht annab tuntava konkurentsieelise ja toob lehele kvaliteetse liikluse!

Kodulehe terviklik optimeerimine hõlmab endas veebilehe optimeerimist otsingumootoritele (SEO) ning veebilehe optimeerimist konversioonidele (CRO).

SEO teenuse eesmärk on muuta veebileht otsingumootoris võimalikult nähtavaks ning juhtida veebilehele toodetest või teenustest huvitatud külastajaid. CRO teenuse eesmärgiks on need väärtuslikud külastajad suunata sujuvalt veebilehe lõpp-eesmärkideni.

Kodulehe optimeerimine ei ole ühekordne ja kiire tegevus. Keskmine SEO projekt kestab 6-8 kuud. Sealt edasi tuleb pidevalt panustada nii värske sisu loomisele kui ka igakülgse kasutajamugavuse täiustamisele. SEO teenus on hea investeering, mis tagab hea konkurentsieelise, hoiab pikas perspektiivis kokku turunduseelarvet ja on alus igale jätkusuutlikule turundusstrateegiale.

Millised kodulehed vajavad optimeerimist?

Kõik veebilehed, olgu nad alles loomisjärgus või juba aastastepikkuse taustaga, vajavad regulaarset optimeerimist. Kui Sinu eesmärk on pakkuda veebis oma toodete või teenuste kohta infot ning olla huviliste jaoks lihtsasti leitav, siis on SEO teenus Sinu jaoks õige!

Meiega koostööd alustades:

  • jõuavad Sinuni värskeimad kompetentsid ja praktikad;
  • töid teostavad sertifitseeritud ja kogenud spetsialistid;
  • hoolitseme ladusa projektijuhtimise eest;
  • projekti juures on ettevõtlus- ja ärijuhtimiskogemusega strateeg;
  • teete koostööd toredate ja professionaalsete spetsialistidega.
  • Sinuni jõuab 2025 aasta seo teenus, arvestades Google muutusi

Meie SEO projektid on pälvinud auhindasid:

SEO audit ja strateegia koostamine

SEO teenuse võimalused äriliste eesmärkide saavutamisel ei piirdu üksnes positsioonide parandamisega otsingumootorites

Kuigi SEO teenuse peamine eesmärk on tagada, et veebileht ilmuks otsingutulemustes võimalikult kõrgetel positsioonidel, on selle äriline mõju palju laiem. Hea SEO strateegia mitte ainult ei suurenda nähtavust, vaid toob ka kvaliteetset liiklust, mis võib konverteeruda reaalseteks klientideks, suurendada bränditeadlikkust ning toetada ettevõtte laienemist uutele turgudele. SEO teenuse abil on võimalik mõista tarbijakäitumist, optimeerida turundusstrateegiaid ja parandada veebilehe kasutajakogemust, mis kõik aitavad kaasa ettevõtte kasvule ja kasumlikkusele.

SEO analüüs võimaldab võrrelda sinu veebilehe positsiooni ja kogu liikluse osakaalu võrreldes konkurentidega. Seejuures kaardistada ja hinnata võimalusi osakaalu suurendamiseks.

SEO analüüs annab väärtuslikku infot selle kohta, kuidas sinu veebileht võrreldes konkurentidega otsingumootorites esineb. Analüüs hõlmab erinevaid näitajaid, sealhulgas orgaanilise liikluse osakaalu, positsioone märksõnade lõikes, konkurentide tugevusi ja nõrkusi ning võimalusi nende edestamiseks. SEO analüüsi abil saab selgitada, milliste märksõnade osas on konkurents tihe ja kus on veel võimalusi turuosa suurendamiseks. Samuti saab hinnata, kas investeeringud SEO-sse on toonud soovitud tulemusi ning milliseid strateegilisi muudatusi võiks teha, et konkurentsieelist suurendada.

Otsingumahtude ja -trendide analüüs võimaldab ennustada sektori printsipiaalseid arenguid.

SEO teenus ei ole ainult hetkeolukorra optimeerimine – see on ka väärtuslik tööriist turutrendide ennustamiseks. Otsingumahtude ja -trendide analüüs aitab mõista, millised tooted, teenused või teemad muutuvad ajas populaarsemaks või vastupidi, kaotavad oma tähtsuse. Selle info abil saab ettevõte ennetavalt kohandada oma äristrateegiat, luua sisu, mis vastab kasvavale nõudlusele, ja teha teadlikke otsuseid uute teenuste või toodete turuletoomiseks.

Välisturgude otsingumahtude ja -tendentside kaardistamine annab täpse ülevaate, kui tugev konkurents välisturul on ees ootamas.

Kui ettevõte plaanib laieneda rahvusvahelisele turule, on oluline mõista, milline on konkurentsiolukord ja millised võimalused SEO kaudu avanevad. Välisturgude otsingumahtude ja -trendide analüüs aitab hinnata, kas ettevõtte tooted või teenused omavad sihtturul nõudlust ning millised märksõnad ja sisuformaadid seal kõige paremini toimivad. Samuti saab selgitada, millised konkurendid on juba turul tugevad ning kuidas neist eristuda ja oma positsiooni üles ehitada.

Millised on võimalused jõuda headele positsioonidele riikides, kus konkurents on kordades suurem.

Mõnes riigis võib SEO konkurents olla äärmiselt tihe, kuid see ei tähenda, et headele positsioonidele jõudmine oleks võimatu.

Välisturgude SEO analüüs võimaldab anda täpseid soovitusi, millisele välisturule on kõige mõistlikum minna.

Enne kui ettevõte teeb otsuse uuele turule laienemiseks, on oluline läbi viia põhjalik SEO analüüs, mis hindab erinevate sihtriikide potentsiaali. Analüüsi põhjal saab soovitada, millised turud pakuvad kõige suuremat kasvuvõimalust, kus on madalam konkurents ning milliste riikide tarbijad otsivad aktiivselt ettevõtte pakutavaid tooteid või teenuseid. See aitab teha teadlikke otsuseid ning vältida suuri investeeringuid turgudele, kus konkurents on liiga tugev või nõudlus madal.

Millised veebilehed vajavad SEO auditit ning pikemaajalist SEO strateegia koostamist?

  • Kui veebileht ei ole olulistele otsinguterminitele kergesti leitav.
  • Veebilehele saabub läbi orgaanilise külastuskanali väga vähe liiklust.
  • Suur osa külastajaid lahkuvad veebilehelt ühtki klikki sooritamata (kõrge külastuste põrkemäär).
  • Veebileht ei too piisaval määral tulemusi, sh müüke, broneeringuid ja hinnapäringuid.

Millist infot sisaldab veebilehe SEO audit?

SEO audit annab detailse ja tervikliku ülevaate veebilehe optimeerituse hetkeolukorrast. Auditis tuuakse välja kõik peamised veebilehe sisesed ning välised SEO elemendid ning antakse hinnang elementide seisukorrale koos konkreetsete juhistega muudatuste ja täienduste sisseviimiseks.

Audit kajastab põhjalikult järgmisi SEO tahke:

  • veebilehe ligipääsetavus külastajatele ning otsingumootori robotitele;
  • veebilehe turvalisus;
  • SEO seisukohast olulised veebianalüütika tööriistad ja nende seadistatus;
  • veebilehe mobiilisõbralikkus;
  • SEO elementide optimeeritus strateegilistele märksõnadele;
  • pildifailide optimeeritus strateegilistele märksõnadele;
  • struktureeritud andmete (Schema.org jt) implementeeritus;
  • veebilehe siseste linkide seisukord;
  • veebilehe väliste linkide seisukord.

Pikemaajaline SEO strateegia ja tegevusplaan pannakse paika lähtuvalt konkreetse veebilehe vajadustest, võttes aluseks SEO auditiga kaardistatud kitsaskohad ning auditis toodud hinnangud ühe või teise elemendi parandamise prioriteetsuse osas.

Loe rohkem

Küsi pakkumist