SEO teenus ehk kodulehe optimeerimine

SEO on investeering, mis aitab tagada jätkusuutlikuse ning perspektiivis vähendab reklaamkulusid. Hästi leitav koduleht annab tuntava konkurentsieelise ja toob lehele kvaliteetse liikluse!

Kodulehe terviklik optimeerimine hõlmab endas veebilehe optimeerimist otsingumootoritele (SEO) ning veebilehe optimeerimist konversioonidele (CRO).

SEO teenuse eesmärk on muuta veebileht otsingumootoris võimalikult nähtavaks ning juhtida veebilehele toodetest või teenustest huvitatud külastajaid. CRO teenuse eesmärgiks on need väärtuslikud külastajad suunata sujuvalt veebilehe lõpp-eesmärkideni.

Kodulehe optimeerimine ei ole ühekordne ja kiire tegevus. Keskmine SEO projekt kestab 6-8 kuud. Sealt edasi tuleb pidevalt panustada nii värske sisu loomisele kui ka igakülgse kasutajamugavuse täiustamisele. SEO projekt on hea investeering, mis tagab hea konkurentsieelise, hoiab pikas perspektiivis kokku turunduseelarvet ja on alus igale jätkusuutlikule turundusstrateegiale.

Millised kodulehed vajavad optimeerimist?

Kõik veebilehed, olgu nad alles loomisjärgus või juba aastastepikkuse taustaga, vajavad regulaarset optimeerimist. Kui Sinu eesmärk on pakkuda veebis oma toodete või teenuste kohta infot ning olla huviliste jaoks lihtsasti leitav, siis on SEO teenus Sinu jaoks õige!

Meiega koostööd alustades:

  • jõuavad Sinuni värskeimad kompetentsid ja praktikad;
  • töid teostavad sertifitseeritud ja kogenud spetsialistid;
  • hoolitseme ladusa projektijuhtimise eest;
  • projekti juures on ettevõtlus- ja ärijuhtimiskogemusega strateeg;
  • teete koostööd toredate ja professionaalsete spetsialistidega.

Meie SEO projektid on pälvinud auhindasid:

SEO audit ja strateegia koostamine

Millised veebilehed vajavad SEO auditit ning pikemaajalist SEO strateegia koostamist?

  • Kui veebileht ei ole olulistele otsinguterminitele kergesti leitav.
  • Veebilehele saabub läbi orgaanilise külastuskanali väga vähe liiklust.
  • Suur osa külastajaid lahkuvad veebilehelt ühtki klikki sooritamata (kõrge külastuste põrkemäär).
  • Veebileht ei too piisaval määral tulemusi, sh müüke, broneeringuid ja hinnapäringuid.

Millist infot sisaldab veebilehe SEO audit?

SEO audit annab detailse ja tervikliku ülevaate veebilehe optimeerituse hetkeolukorrast. Auditis tuuakse välja kõik peamised veebilehe sisesed ning välised SEO elemendid ning antakse hinnang elementide seisukorrale koos konkreetsete juhistega muudatuste ja täienduste sisseviimiseks.

Audit kajastab põhjalikult järgmisi SEO tahke:

  • veebilehe ligipääsetavus külastajatele ning otsingumootori robotitele;
  • veebilehe turvalisus;
  • SEO seisukohast olulised veebianalüütika tööriistad ja nende seadistatus;
  • veebilehe mobiilisõbralikkus;
  • SEO elementide optimeeritus strateegilistele märksõnadele;
  • pildifailide optimeeritus strateegilistele märksõnadele;
  • struktureeritud andmete (Schema.org jt) implementeeritus;
  • veebilehe siseste linkide seisukord;
  • veebilehe väliste linkide seisukord.

Pikemaajaline SEO strateegia ja tegevusplaan pannakse paika lähtuvalt konkreetse veebilehe vajadustest, võttes aluseks SEO auditiga kaardistatud kitsaskohad ning auditis toodud hinnangud ühe või teise elemendi parandamise prioriteetsuse osas.

Küsi pakkumist