Meediaplaneerimine

Tänapäevases maailmas, kus meie ümber on meeletult palju erinevaid “sõnumeid”/reklaame, siis hea meediaplaneerimine annab Sulle eelise, et olla oma reklaamsõnumiga õigel ajal, õiges kohas! Olgu nendeks kanaliteks nii digimeedia, trükk, raadio, tele kui ka välimeedia.  

Meie aitame välja valida õiged kanalid ja sihtrühmad, kellele enda teenuseid&tooted reklaamida, et jõuaksid investeeritud summa eest õige auditooriumini. VÕI: Aitame Sul välja selgitada, et kus, millal ja kui suure investeeringuga on võimalik maksimaalselt oma kliente kõnetada. 

Meediaplaneerimine toimub mitmes etapis, kus esmalt selgitame välja koos kliendiga, et mis on reklaamkampaania eesmärk ja mida täpselt soovitakse saavutada. Selle käigus analüüsime turuolukorda, hindame suurt pilti ja defineerime ära, et kes on meie toote/teenuse klient.  

Seejärel koostame detailse meediaplaani, kus on konkreetselt välja toodud planeeritava kampaania maht, kanalid, periood, ilmumiste kuupäevad, reklaamide paigutus, hinnad jne. Iga meie poolt koostatud plaan on unikaalne ja tehtud just vastavalt sihtrühma sobivusele ning kampaania eesmärgile. Kooskõlastame plaani kliendiga ja sobivuse korral viime antud meediaplaani ellu. Olenevalt kampaania pikkusest koostame ka vajadusel vaheraporti, et kliendil oleks ülevaade toimuvast kampaaniast ja tulemustest. Kõige lõpuks koostame analüüsiva kokkuvõtte (reklaamnäited, reklaamide statistika, üldine tulemus).  

Kogu protsessi juures jääb meie kanda ka kanalitega suhtlemine ja parimate hindade läbirääkimine. Kogu kampaania vältel tulemuste jälgimine ja vajadusel optimeerimine ning viimaks ka analüüs.  

Oma kompetentsidega aitame kampaania igal sammul:

  • Sihtgruppide analüüs ja defineerimine
  • Meediastrateegia ja meediaplaani koostamine
  • Kanalitega läbirääkimised
  • Maandumislehtede tehniline audit ning vajadusel analüütikatarkvarade seadistamine
  • Loovlahenduste nõustamine
  • Kampaania optimeerimine
  • Tulemuste analüüs ja raporteerimine

Küsi pakkumist