Market Opportunity Simulator – MOS
Laienemine ilma õnnemänguta.
Tea oma numbreid ja vali edukad turud enne, kui investeerid.
Kasv ei pea algama pimesi.
Uuele turule laienemine on enamasti ettevõttele suur hüpe – täis oletusi, eeldusi ja kalleid katsetusi. Selguse saavutamine võtab tavaliselt kuid, kui mitte aastaid. Testid neelavad kümneid tuhandeid eurosid ja alles seejärel selgub, kas see kõik oli seda väärt.
Convertal & Elevate soovivad teha selle teekonna turvalisemaks & pöörata protsess teistpidi: me skoorime turud ja simuleerime erinevaid versioone enne, kui sa ühtegi eurot investeerid.
MOS on andmepõhine välisturule sisenemise tööriist, mis näitab juba enne starti, kus sinu brändil on suurim kasvupotentsiaal, madalaimad kulud ja kiireim tasuvus.
Me ühendame päris turuandmed (nt otsingumahud, CPC ja CPM trendid, konkurentsitiheduse, konkurentide eelarved, ostujõu, …) sinu äriliste numbrite, vajaduste ja eelarve võimekusega. Näiteks võtame arvesse tootehinda, müügitsükli pikkust, marginali. Aga ka kohalikke harjumusi, eelistusi ja konkurentide strateegiaid.
Tulemuseks on realistik simulatsioon, mis näitab, kus on su tootel parim potentsiaal ja kuidas sinna targalt jõuda.
Enam ei pea oletama – saad kohe teada näiteks:
➔ eeldatava CACi, ROASi ja tasuvusaja;
➔ millised turud on “Go”, “Test” või “Nurture”;
➔ ning millised tegevused toovad kiireima tulu.
Lisaks saad soovitud turgude kohta playbook’i: kanalid, piirväärtused, strateegia raamistik ja esimese 30 päeva KPI-d.
Esmase skoorimise ja modelleerimise teevad eksperdid. Peale ühist workshop’i saad isikliku tööriista, kus saad muuta eelarvet, marginali, hinda või teise muutujaid – ja näha, kuidas se mõjutab tulemusnäitajaid.
MOS sobib ettevõtetele:
➔ kes müüvad veebis (sh koguvad päringuid veebilehe kaudu) ja kelle ärimudeli puhul on turundusel oluline roll;
➔ kes omavad toimivat äri vähemalt ühel turul (nt koduturul);
➔ kellel on premium- või nišitooted.
MOS ei ole mõeldud jaemüügi- või hankeäridele, kus online-nõudlus puudub. Lisaks ei ole MOS mõeldud neile, kes müüvad edasimüüjate kaudu, va juhul kui on soov alustada otsemüügiga.
MOS-i on võimalik ümberkohandada ka startup’idele, kelle puhul tänase toimiva äri vajadus ei ole oluline.
Kirjuta meile ja lepime kokku tasuta esmase konsultatsiooni, kus näitame, kuidas MS töötab ning arutame, kas ja kuidas saame Sinu ettevõttele kasulikud olla.
Laienemine ilma õnnemänguta. Tea oma numbreid ja vali edukad turud enne, kui investeerid.
MOS on andmepõhine turule sisenemise tööriist, mis näitab juba enne starti, kus sinu brändil on suurim kasvupotentsiaal, madalaimad kulud ja kiireim tasuvus.