Tagasi

Workshop “Turundusstrateegia sprint”

Turundusstrateegia sprint on 6-tunnine workshop, mille käigus ettevõtte turundajad, äriarendajad ja otsustajad defineerivad oma missiooni, kliendiprofiili, eesmärgid ja unikaalse väärtuspakkumise ning valivad prioriteetsed kanalid ja tulemusmõõdikud.

Turundusstrateegia sprint annab selguse 9 valdkonnas:

  • Mis on ettevõtte missioon ja väärtused?
  • Mis on ettevõtte turunduse pikaajalised eesmärgid ja milliste lühiajaliste eesmärkide abil need saavutatakse?
  • Kelleni soovitakse jõuda? Kes on klient?
  • Mis probleeme kliendi jaoks lahendatakse? Milliste soovide täitumine teeb kliendi elu lihtsamaks?
  • Kuidas ja mis kanalite kaudu on võimalik klientideni jõuda?
  • Kuidas mõõdetakse enda edu?
  • Mis teeb ettevõtte ja toote-teenuse eriliseks? Miks peaksid kliendid teilt tellima?
  • Mis on unikaalne väärtuspakkumine? Mis eristab konkurentidest?

Workshopi tulemusena valmib turundusstrateegia canvas, mis on sisendiks edasisteks tegevusteks ja turundustegevuste juhtimiseks.

Osalejate arv ja eeltöö

  • Ettevõtte poolt osalejaid 5-7
  • Sprindile eelneb kodutöö (kuni 15 min)

 

Küsi pakkumist

Fred Koppel
Tegevjuht
vastan E-R 9-17
vastus 24 tunni jooksul
Küsi pakkumist