Tagasi
Workshop “Turundusstrateegia sprint”
Turundusstrateegia sprint on 6-tunnine workshop, mille käigus ettevõtte turundajad, äriarendajad ja otsustajad defineerivad oma missiooni, kliendiprofiili, eesmärgid ja unikaalse väärtuspakkumise ning valivad prioriteetsed kanalid ja tulemusmõõdikud.
Turundusstrateegia sprint annab selguse 9 valdkonnas:
- Mis on ettevõtte missioon ja väärtused?
- Mis on ettevõtte turunduse pikaajalised eesmärgid ja milliste lühiajaliste eesmärkide abil need saavutatakse?
- Kelleni soovitakse jõuda? Kes on klient?
- Mis probleeme kliendi jaoks lahendatakse? Milliste soovide täitumine teeb kliendi elu lihtsamaks?
- Kuidas ja mis kanalite kaudu on võimalik klientideni jõuda?
- Kuidas mõõdetakse enda edu?
- Mis teeb ettevõtte ja toote-teenuse eriliseks? Miks peaksid kliendid teilt tellima?
- Mis on unikaalne väärtuspakkumine? Mis eristab konkurentidest?
Workshopi tulemusena valmib turundusstrateegia canvas, mis on sisendiks edasisteks tegevusteks ja turundustegevuste juhtimiseks.
Osalejate arv ja eeltöö
- Ettevõtte poolt osalejaid 5-7
- Sprindile eelneb kodutöö (kuni 15 min)