Tagasi

E-äri leitavuse ja tuntuse kasvuprogramm

E-äri leitavuse ja tuntuse kasvuprogramm annab Sulle praktilised oskused, et:

  • püüda ja kõnetada õiget ning kasumlikku klienti
  • oleksid kliendile lihtsasti leitav
  • kliendid eelistaksid Sinu ettevõtet konkurentidele
  • kasvatada digiturunduse abil käivet ja toetada äri arengut

See ei ole järjekordne tavaline turunduskoolitus! Convertali arenguprogrammis ootavad Sind kogemustega praktikud. Tänu praktilisele õppele osalejate äride näitel lahkud programmist reaalsete tulemustega. Sind ootab personaalne lähenemine ja 1:1 konsultatsioonid koolitajatega just Sulle olulistel teemadel. Lisaks tutvud paljude teiste oma valdkonna tegijatega. Loomulikult ei saa mainimata jätta – tegemist on ainsa taolise koolitusega Tartus!

Programmi maht on 79 tundi. 


Kasvuprogramm aitab Sind 4 valdkonnas:

E-äri digiturunduse strateegia

  • Kes on minu jaoks kasumlik klient? Kuidas mõista kliendipsühholoogiat ja -käitumist veebis?
  • Kuidas ja milliste kanalite kaudu kliendini jõuda? Kuidas luua strateegia, mis katab kogu ostuteekonna?
  • Kuidas tõusta konkurentide seas esile? Kuidas leida kuluefektiivseid ja kasumlikke turundusideid?
  • Millised on minu äri jaoks olulised mõisted ja valemid? Mida näitavad ettevõtte kasvuperspektiivi kohta ROAS, ROI, Cost/Conv.?

E-äri leitavuse ja tuntuse kasvatamine

  • Kuidas teha otsinguturundust, mis toob tulemusi? Kuidas seada eelarveid nii, et investeering oleks kasumlik? Millised on veebipoe optimeerimise tähtsaimad elemendid?
  • Milliste märksõnadega kliendid mind tegelikult otsivad? Kuidas teha märksõnade analüüsi, nii et selle tulemusi saaks äriliste otsuste tegemiseks ära kasutada?
  • Kuidas Google Adsi ja Meta abil uusi kliente leida ja käivet kasvatada?
  • Kuidas eduka sisuturundusega kliendi ja brändi vahelist suhet luua ja hoida?

Tulemuste mõõtmine ja järelduste tegemine

  • Kuidas kasutada Google Analytics 4 oma vajadustest lähtuvalt?
  • Mil moel saan valmistuda küpsiste kadumiseks 2023. aasta suvel?
  • Millised mõõdikud ja tööriistad mind päriselt aitavad äri kasvatamisel?
  • Kuidas eristada andmehulkadest kvaliteetseid andmeid? Kuidas hinnata nende najal turundustegevuste tulemuslikkust ja teha õigeid otsuseid?
  • Kuidas lahendada tavapäraseid analüütika probleeme, mis takistavad minu äri arengut?

Turundus välisturgudel

  • Kuidas valideerida ja valida välisturge?
  • Kuidas kõnetada välisturu kliente?
  • Millised on välisturgude turunduse eripärad? Mis kanaleid kasutavad välisturgude kliendid? Kuidas seada eelarveid, mis aitavad mul konkurentsis püsida?

Kõik need küsimused – ja paljud teised – saavad vastatud praktiliste tööde ja näidete käigus, mis baseeruvad Sinu ja teiste osalejate äridel. 


Arenguprogrammi lõppedes lahkud mõtestatud digiturundusstrateegia, alustatud tegevuste ja reaalsete müügitulemustega.

Vaata detailsemat programmi siit!


Koolitajad:

Jaanus Lahe

Jaanus on tegelenud ettevõtlusega juba 17 aastat ning on selle aja jooksul juhtinud ja üles ehitanud mitmeid erineva profiiliga ettevõtteid. Täna on ta Convertali tegevjuht ning lähtub digiturunduse tegemisel kliendikesksest ja tulemuslikust lähenemisest. Jaanus õpetas 2021. aastal MOST Ärikoolis digiturunduse juhtimist ja sotsiaalmeedia spetsialiste. Seda tegi ta lausa nii hästi, et valiti tudengite poolt aasta lektoriks.

Christina Värno

Christina on digiturunduse ja kommunikatsiooni töö abil aidanud silma paista erineva profiiliga organisatsioonidel, alustades MTÜdest lõpetades startup’idega. Seda nii Eestis kui ka võõrsil. Ta on oma töös alati lähtunud hands-on põhimõttest, seega ka täna Convertali digitiimi juhina täidab ta klientide juures ka spetsialisti ja strateegi rolli. Christina naudib kvaliteetsetel andmetel põhinevat turundust ja on seetõttu ülikoolis uurinud ka turunduse algoritme.

Airi Purge

Airil on mitmekülgne 8 aasta pikkune digiturunduse kogemustepagas. Ta on aidanud ettevõttetel edukalt kasvada nii Eesti turul kui ka välismaal. Airile on omane analüütiline ning ärilistest eesmärkidest lähtuv lähenemine. Tema juhtimise ajal saavutas Convertal koha Äripäeva TOP agentuuride seas ning oldi edukad Digitegu konkurssidel.

Lisaks jagavad oma teadmisi ja praktilisi oskusi Convertali strateegid ja spetsialistid!


Koolituse info:

  • Grupi suurus on kuni 10 ettevõtet. Igast ettevõttest ootame 1-2 esindajat.
  • Arenguprogrammi maht on 79 tundi, mis on jaotatud üheteistkümnele nädalale. Kontaktõpe toimub Tartus viis korda 9-17.
  • Programmi maksumus on 1990 eurot + km. Hinnas sisaldub toitlustus, materjalid, personaalsed konsultatsioonid, networking õhtu.

Lisaküsimused ja registreerimine aadressil jaanus@convertal.ee ja +372 5566 0970

Küsi pakkumist