Tagasi

E-kanalite kriisiplaan

Tegevuskava loomine ja turundusinvesteeringute optimeerimine

Turuolukord ja inimeste käitumine on muutunud ning tavapärane turundusstrateegia ei pruugi täna ja lähitulevikus enam töötada. Selleks on oluline üle vaadata, kui suur on seni olnud kriisi mõju ning millised tulevikutrendid tulemusi mõjutada võivad. Lisaks tuleks välja selgitada, millised kanalid on efektiivsuse kaotanud ja millised uues olukorras endiselt töötavad, millise strateegiaga edasi liikuda ja kuidas seda ellu viia ning kuidas olemasolevat ressurssi maksimaalselt ära kasutada.

Meie strateegid aitavad oma kogemustele toetudes need aspektid läbi mõelda, andmetele toetudes keerulised otsused koos teha ning edasise plaani paika panna.

1. Audit

  • Kriisi senise mõju hindamine e-kanalite üldtulemustele
  • Turundustegevuste ja kanalite efektiivsuse muutuse hindamine
  • Majasiseste tegevuste ja sisseostetud teenuste tasuvuse hindamine
  • Eelarve ja investeeringute efektiivsuse hindamine

2. Strateegia

  • Uue eelarve koostamine
  • Turunduskanalite ja -tegevuste ümberjaotus
  • Tulemusmõõdikute ja eesmärkide seadmine
  • Analüütika-dashboardi loomine

3. Tegevuskava

  • Kolme kuu tegevuskava loomine
  • Vastutajate määramine ja vajadusel koolituskava koostamine

 

Konsultatsiooniprojekti töömaht on 16 – 32 tundi sõltuvalt kanalite arvust ja mahust. Projekte viivad läbi Convertali strateegid. 

Küsi pakkumist

Fred Koppel
Tegevjuht
vastan E-R 9-17
vastus 24 tunni jooksul
Küsi pakkumist