Teenused
Megafort OÜ, mis tegutseb brändiga Goldtime, on Eesti juhtiv ehte- ja kellamüüja. Goldtime’il on pikk ajalugu ja kindel positsioon, mida näitlikustavad arvukad füüsilised poed ja hästi toimiv e-pood. Ehte- ja kellaturg kogeb märgatavat hooajalisust, eriti jõulude ja sõbrapäeva ajal. Olenemata turuliidri positsioonist tuleb konkurentidega silmitsi seista eelkõige erinevate brändide ja hinna vaates. Lisaks on e-poode nii suurematel kui väiksematel konkurentidel samuti üks ning digikanalites on konkurentsisituatsioon võrdsem kui füüsiliste poodide puhul.
EESMÄRGID
Hea tulemuse tõstmine on tihti väljakutsuvam kui kehva tulemuse parandamine. Meta Conversion API seadistamise eesmärk oli kvaliteetsema ja täpsema andmekogumi najalt tõsta veelgi always-on remarketing kampaaniate tulemuslikkust. Goldtime’i remarketing kampaaniad on olnud läbivalt heade tulemustega, kus ROAS on jäänud 900-1500% vahemikku.
CAPI võimaldab reaalajas andmevahetust, mille abil sooviti reklaame paremini optimeerida, seda eelkõige remarketing kampaaniate vaatest. Näiteks võimaldab CAPI remarketing sihtrühmasid luua kliendi spetsiifilise käitumise põhjal ja luua selle najalt AI-d, kaasates sihtrühm 90% tõenäosusega ostjatest. Lisaks kasutati upsell ja cross-sell põhimõtteid.
Goldtime’i on saatnud edu väga tugevate brändikampaaniatega ning koostöö mõjuisikutega. CAPI seadistamine andis võimaluse taasturundada ka varasemalt kontakti kõige paremini kõnetanud mõjuisku brändireklaamiga. Lisaks sooviti testida lühiajaliste müügikampaaniate edukust, kui tavapäraste võimaluste kõrval on kasutada oluliselt suurem ja täpsem andmestik. Ühe- või kahepäevaste performance kampaaniate puhul on võtmetähtsus eeltööl, sest optimeerimiseks aega ei jää.
TULEMUSED
Pärast CAPI seadistamist ja andmete najalt tehtud muudatuste tegemist sihtimises tõusis always-on remarketing kampaaniate müügitulu 263%. Kampaaniate ROAS tõusis 219% ning saavutas väärtuse 2223%.
CAPI abiga saavutati täpsem sihtimine, mis omakorda aitas langetada konversioonihinda 53%. Seda võimaldas sihtrühma loomine, kes erinevate määratud parameetrite alusel annavad märku, et nad on valmis järgmise 7 päeva jooksul ostu sooritama.
Kulu kasvas kõigest 13% ning samas suurusjärgus ka näitamiste arv (+10%). Need protsendid näitlikustavad veelgi, et paranes sihtimine ja reklaami kaasatus.
Lisaks always-on kampaaniatele andis CAPI võimaluse ka ühe suurima kampaania “Kullasadu” tulemust võrrelda. Vaadeldi kõrvuti kevadist ja augusti “Kullasadu”. Augustis toimunud kampaania ROAS oli 173% kõrgem. Siinkohal on kindlasti osaliselt mõjutajaks ka kooli alguse kingituste ostmine.
Cost Per Click: 0.10
Müügi kasv: +263%
ROI: 2223%
Hea tulemus tõi Convertalile Aasta Digitegu 2023 võidu andmetel tugineva turunduse, AI kasutamise kategoorias.