Köögimööbli e-poe töömahu mitmekordne kasv Google’i reklaamide toel

Teenused

Köögimööbel24 on väike perekeskne ettevõte. Köögimööbli tootmine asub Jõgevamaal ning iga köök valmib suure hoole ja armastusega. Ettevõtte missioon on vahetu suhtlus ja personaalne lähenemine, olles oma kliendi parim partner. Turg on väga suure konkurentsiga – kliendil on valida nii mitmete teiste eritellimusmööbli tootjate vahel kui ka taskukohasemaid lahendusi näiteks IKEAst. Turuosa on Köögimööbel24 puhul väike, kuid kasvus. Suurimad tegijad, kes omavad täna üle 60 protsendi turumahust, on näiteks Arens ja Baltest.

EESMÄRGID

Kohe projekti alguses oli selge, et turg on väga lai, konkurentsitihe ja täis erinevaid vajadusi. Esmane eesmärk oli leida fookus ning kasvupotentsiaal. Köögimööbel24 oli projekti alguses otsustavas punktis – viimased kuud olid olnud päringute vaesed ning konkurentsis väljapaistmine tundus keeruline.

Eesmärgiks seati veebiliikluse ja päringute kasv. Viimase puhul oli eesmärk 70%. Päringute kõrval jälgisiti pingsalt ka pakkumiste töösse mineku protsenti, mida loodeti kvaliteetsemate päringutega tõsta 10%.

TULEMUSED

Kõige olulisema saab ühe lausega kokku võtta: Köögimööbel24 tellimustöödele tekkis järjekord, kiirelt sai ette müüdud mitme kuu jagu tööd ning see võimaldas kollektiivi suurendada.

Päringute arv kasvas poole aastaga 141%, veebilehe liiklus 33%. Protsentide erinevus ilmestab hästi, kuidas Google’i reklaamidega õnnestus lehele saada kvaliteetne liiklus.

Ühe Google Adsi kaudu tehtud päringu hinnaks kujunes keskmiselt 86 eurot, seega oli kampaaniate esimese poolaasta ROI 1915%.

Kui varasemalt oli päringu esitamise konversioonimääraks 0,87%, siis kuue kuu möödudes oli näitaja 1,25%. Konversioonimäära tõstmiseks kasutati RLSA võimalusi ning asuti Google’i kaudu lehele jõudnutele ka Metas retargeting reklaame näitama.

Cost Per Click: 1.16 €

ROI: 1915%

 

Head tulemused tõid Convertalile Aasta Digitegu 2023 võidu Google’i reklaami kategoorias.

Bestmarketingi artikkel