Goldtime Facebook Dynamic Remarketing always-on kampaaniad

Teenused

Goldtime on Eesti suurim juveeli- ja kellakaupluste kett, mille tootevalikusse kuuluvad klassikalised kuld-, hõbeehted, kihla- ja abielusõrmused, moeehted ja -kellad tuntud brändidelt ning tipptasemel Šveitsi käekellad.

Alates 2016. aastast on Goldtime turundanud lisaks tavapoodidele ka e-poodi kui müügivõrgustiku loomulikku osa.

Konkurents valdkonnas on tihe. Nii juuveele kui ka käekellasid müüakse palju ning ehkki Goldtime on valdkonnas turuliider, on konkurents muus osas jagunenud ühtlaselt.

EESMÄRGID

Töö eesmärgiks oli lülitada Goldtime igapäevase turunduse osaks (always-on) lisaks otsingureklaamidele ja Google remarketing’ile ka Facebook Dynamic Remarketing kui väga tulemuslik müügitulu toetaja.

Selleks tehti toodete feed ning näidati brausitud tooteid läbi Facebooki sihtimisvalikute dünaamiliselt vastavale kliendile küpsiste abil.

Eesmärgiks seati iga investeeritud turunduseuro kümnekordistamise müügitulu näol. Selle eesmärgiks oli tagada laiem müügitoetus nii Goldtime e-poe müügile kui ka tavakaupluste läbimüügile, sealjuures tagada positiivne ROI ja võimalusel kasvatada turumahtu.

TULEMUSED

Kampaania tulemused olid retargeting’i kohta ootuspäraselt head. Esimese kuue kuuga oli otseselt mõõdetav tulusus Facebooki omistamismudeli järgi 67,26 ehk iga Facebooki dünaamilise remarketing’i kampaanias kulutatud euro osalenud keskmiselt 67,26 euro müügitulu toomises.

Tasuvusnumbrid hõlmavad ka karantiiniperioodist tingitud e-poe suuremat koormust, kuid teisalt püsisid kordajad sarnased ka suve teises pooles ja septembris.

Tasuvus ei võta arvesse RoPo ostukäitumist ehk lisanduvat müügitulu tavapoodides – mis on Convertali mudeli järgi mitu korda suurem – ei ole arvesse võetud.

Kõige olulisem järeldus on kinnitus, et Facebook Dynamic Remarketing on igale e-poele reeglina väga kasumlik ja kuluefektiivne e-turunduse kanal, mis peab olema always-on müügitoetuse lahutamatuks osaks.

NUMBREID

Absoluutne reach: 38 721 unikaalset klienti

Reach sihtrühmas: 1889% (kuna tegemist oli retargeting kampaaniatega ja kogu sihtgrupi/listi impression’ite arv oli 731 514)

Cost Per Impression: 0,25 senti

Cost Per Click: 5,4 senti

Cost Per Action: 2€ ostu kohta

Müügi kasv: 8% müügi suurenemine alla 1% kuluga turunduseelarvest

ROI: Purchase ROAS 67,26 korda ehk 6726%. See on ligi 6 korda kõrgem keskmisest kliendi digireklaami kulust.

 

Convertali tehtud Goldtime Facebook Dynamic Remarketing always-on kampaaniad võitsid konkursil Aasta Digitegu 2020 Facebooki reklaami/makstud postituse kategooria auhinna.

Bestmarketingi artikkel