Campbells Google Ads always-on otsingu- ning remarketing bännerkampaaniad

Teenused

Campbells on üks tunnustatumaid toiduainete hulgimüügifirmasid Austraalias, mis on tegutsenud turul juba alates 1933. aastast. Ettevõtte emafirma on Austraalia suurim hulgimüügifirma MetCash Group, mis ühendab endas mitmeid tuntud hulgikaubandusettevõtteid.

Campbellsil on üle kogu riigi 18 kauplust, lisaks teenindatakse kliente läbi e-poe.

Valdkond ise on väga konkurentsitihe, kus omavahel konkureerivad suured ja tuntud tegijad koos uute ja väiksematega, kes püüavad kõik saada oma turuosa.

EESMÄRGID

Töö eesmärgiks oli tagada laiemat müügitoetust nii Campbellsi e-poe müügile kui ka tavakaupluste läbimüügile, sealjuures tagades positiivset ROId ja võimalusel kasvatades turumahtu.

Kuigi Google Adsi (always on) otsingukampaaniatega oli tegeletud juba varem, siis tehti ringi senise kampaaniastruktuuri ning seadistati remarketing bännerkampaaniad. Eesmärgiks võeti tõsta oluliselt kampaaniate tulemuslikkust kasvatades müügitulu, kuid sealjuures mitte suurendada turunduskulu.

TULEMUSED

Convertal alustas Campbellsi otsingu- ja bännerkampaaniatega alates 2020. aasta märtsikuust ning juba esimese kuuga kasvas käive 234%, samas kui kulu oli 10% väiksem. ROAS tõusis 270%, olles märtsis rohkem kui 39,000%.

Nii ROAS kui ka käibenumbrid näitasid kogu perioodil tõusutrendi ning sama aasta oktoobris oli ROAS juba üle 52,000% (+394% võrreldes veebruarikuuga) ning käive oli kasvanud 278%. Kulu oli aga hoopis veerandi võrra vähenenud. Kõik kõnealused numbrid on mõõdetud vaid veebipoest ehk e-kanalite müügist.

Tegemist on kaubandusketiga, mille ainuüksi e-äri maht ulatub sadadesse miljonitesse austraalia dollaritesse aastas. Sealhulgas on kõnealuste Google reklaamide müügitulu mõõdetav miljonites dollarites ühes kuus.

 

Convertali tehtud Campbells Google Ads always-on otsingu- ning remarketing bännerkampaaniad võitsid konkursil Aasta Digitegu 2020 Google Adsi kategooria auhinna.

Bestmarketingi artikkel