Kõik postitused

TULImusta finalist selgitab: Meta Conversion API olulisus

13.11.2023

Digitegu 2023 võidu- ja TULImust 2023 III koha töö “Goldtime’i always-on kampaaniate müügitulu kasv 263% Meta CAPI toel” case study saad lugeda siit

 

Esmalt kõige põletavam küsimus: kas ma vajan Meta CAPI-t? Jah, peaksid selle seadistamisele esimesel võimalusel mõtlema.

 

Meta Conversion API (varem tuntud kui Facebook Conversion API) on tööriist, mis võimaldab jälgida ja mõõta nii veebi kui ka teiste digikanalite tulemusi. Lisaks on võimalik juurde integreerida offline andmed. Võrreldes Meta Pixeliga on CAPI andmestik oluliselt täpsem ning võimaldab unustusse jätta ka iOS 14 update’i järgsed murekohad.

Miks? Meta Pixel töötab brauseri põhise ühenduse najalt ning kasutab küpsiseid. Kui külastaja kasutab erinevaid blokkereid – Pixel andmeid kätte ei saa. CAPI on aga serveripõhine ning aitab ka küpsiste vabaks tulevikuks end ette valmistada. Meta CAPI küpsistele ei tugine, seega ei mõjuta ka külastaja brauseri sätted andmete kogumist.

Kokkuvõtvalt on Meta CAPI kõikidele Metas reklaamijatele jätkusuutliku tegevuse tarbeks vajalik. Juba täna on sellega võimalik jõuda tavapärasest paremate reklaamtulemusteni ning võimalusteni – näiteks sihtrühmade koostamisel -, mida Pixel ei paku.

 

Siin on kuus olulist aspekti, mida iga turundaja peaks teadma Meta Conversion API kohta:

 

  • Andmete privaatsus ja turvalisus.Nii nagu juba mainitud: Meta Conversion API pakub suuremat andmete privaatsust ja turvalisust, võimaldades andmeid saata otse serverist, vältides kasutaja andmete brauseri kaudu kogumist. See aitab kooskõlas püsida erinevate privaatsusnõuetega nagu GDPR.

 

  • Täiustatud konversioonide jälgimine.CAPI võimaldab jälgida konversioone täpsemini, isegi kui kasutaja kasutab brauseri jälgimist blokeerivaid laiendusi või kui kolmandate osapoolte küpsised on keelatud.

 

  • Paremad sihtimisvõimalused. Conversion API pakub detailsemaid andmeid, mis aitavad sihtida ja taassihtida õigeid kasutajaid, parandades seeläbi reklaami asjakohasust ja tõhusust. Näiteks saad kasutada kasutaja ostukäitumist, lehe vaatamisi ja lehel tehtud toiminguid. Saad ühendada lisaks Meta andmetele ka offline tegevused. Dünaamiline sihtimine saab uue tähenduse, sest CAPI anmdevahetus toimub reaalajas. Kasutajale positiivse uudisena: enam ei pea pärast ostu samu tooteid reklaamis nägema.

 

  • Täpsem andmeanalüüs.Andmeid saab kombineerida erinevatest allikatest – sh offline -, pakkudes turundajatele täielikumat pilti kliendi teekonnast ja käitumisest. See omakorda aitab teha informeeritumaid turundusotsuseid.

 

  • Mitmekanalilised kampaaniad.Meta CAPI integreerib andmeid mitmest kanalist, võimaldades turundajatel luua ja hallata mitmekanalilisi kampaaniaid, mis on holistilise ülesehitusega ja tõhusamad.

 

  • Paindlikkus ja kohandatavus. CAPI pakub võrreldes Pixeliga suuremat paindlikkust ja kohandatavust, võimaldades turundajatel luua kohandatud event’e ja ise määrata nende olulisust, et koguda asjakohaseid andmeid vastavalt ettevõtte spetsiifilistele vajadustele ja eesmärkidele.

 

Täna on aga oluline meeles pidada, et pärast CAPI seadistamist ei tohiks Pixelit veel lehelt eemaldada: kahe viisi kombineerimine annab kõige ülevaatlikuma pildi.

 

Christina Värno

digiteenuste juht & partner