Kõik postitused

4 nippi, kuidas e-pood jõuludeks valmis seada

23.11.2021
Advendiaja alguses ei tasu lisaks kodu ja kontori kaunistamise kõrval unustada e-poodi. Pühadeaeg on iga kaupleja ja turundaja jaoks magus aeg – läbimüügid kasvavad oluliselt. Siiski ei tasu rahulduda ainult loomuliku kasvuga. Sellepärast jagame ideid, kuidas saad käivet veelgi kasvatada.

1. Aita e-pood pühaderüüsse 

Ei, see ei tähenda ilmtingimata jõululikku kujundust. Paku oma külastajatele vastavat sisu: loo kingiideede kategooriaid. Kui Su poega on seotud blogi – näita ka seal parimaid ideid. Kasuta erinevaid kategooriaid: kingitused emale, abikaasale, pojale, et külastaja kogemus oleks eriti mugav. Mõtle läbi toodete müügipotentsiaal ja inspireeri oma kliente.

2. Paku väikseid boonuseid

Kingituste valimine on keeruline ja otsuse tegemine raske. Suuna oma klient kiiremini ostukorvi pakkudes soodustusi või tasuta tarnet. Need pisikesed lisaväärtused tekitavad külastajas positiivse emotsiooni ja on heaks abimeheks lõpliku otsuse tegemisel.

3. Loo suurepärane kliendikogemus

Meeldiv klienditeenindus ei ole oluline ainult füüsilises poes. Suurenenud müügiga kasvab küsimuste ja probleemide arv. Ole kindel, et suudad endiselt oma tiimiga pakkuda parimat ja kiiret teenindust. Kliendikogemuse osas vaata üle ka oma lehe toimivus. Kas mobiilivaade on ikka ilus ja toimiv? Kas pühade pakkumised jäävad kliendile silma? Kui mugav on ostuprotsess?

4. Ära lase oma tööl varju jääda

Kui Sa oled juba piisavalt pingutanud, et e-pood jõuludeks vormi seada, tee kindlaks, et külastajad poodi ka jõuavad. Konkurents on tihe – ei tasu jääda lootma jõuluimele. Reklaami oma kingiideid ja pakkumisi.