'

Bännerreklaam Google AdWords'is

Kasvatame Sinu brändi tuntust, juhatame kõige potentsiaalsemad kliendid otse Sinu veebilehele ja aitame kasvatada müügitulemusi!

MIDA GOOGLE BÄNNERREKLAAMID ENDAST KUJUTAVAD?

Google AdWords’i bännerikampaaniate reklaame näidatakse Google’i reklaamvõrgustiku veebilehtedel (Google Display Network ehk GDN), mille hulgas on nii Google enda veebilehed (nt. YouTube ja Gmail) kui ka kaks miljonit reklaamvõrgustikuga liitunud veebilehte ning mobiilirakendust. Võrgustiku kaudu on võimalik jõuda 90% internetikasutajateni.

Luua saab hulgaliselt eri vormingutes ja suurustes tekst-, pilt- ning videoreklaame. Reklaame saab sihtida kas veebilehe sisu järgi või kliendiprofiili baasil.

AdWords bännerreklaamide kampaaniad:

  • Kasvatavad Sinu brändi nähtavust olulistel veebisaitidel
  • Edendavad otseselt Sinu müügitulemusi
  • Tagavad statistikapõhise kampaaniahalduse
  • Jälgivad täpset eelarvet
MILLE PÕHJAL TOIMUB HINNASTAMINE?

AdWords bännerreklaamide kampaania on väga laiaulatuslik turunduskanal. Samas tänu täpsele sihtimisele on see kuluefektiivne meetod, kuna reklaamide eest maksad vaid siis, kui keegi reklaamil klikib (pay-per-click ehk PPC). Teemakohased ja atraktiivsed reklaamisisud tagavad kvaliteetsed külastused ning tulemused on täpselt mõõdetavad.

Regulaarne professionaalne optimeerimine aitab jõuda kuluefektiivselt võimalikult täpselt sihtgrupini. Meie koostatud statistikapõhiste raportite baasil on lihtne jälgida reklaamide efektiivsust ning tulusust etteantud eelarve piires.

MIDA ADWORDS BÄNNERREKLAAMI TEENUS HÕLMAB?

Loome ja haldame tulemuslikke bännerkampaaniaid, keskendume bränditeadlikkuse kasvatamisele ja Sinu müügitulemuste edendamisele. Oleme Google Premier Partner ja akrediteeritud Bing kampaaniate korraldaja. Meie bännerreklaamide kampaaniaid korraldavasse meeskonda kuulub 2 strateegi ja 4 sertifitseeritud reklaamispetsialisti. Teenuse sisuks on:

  • Bännerreklaamide kampaaniate loomine
  • Jooksev kampaaniahaldus ja optimeerimine
  • Statistikapõhine tulemuslikkuse analüüs
  • Regulaarne kliendisuhtlus ja tagasiside
  • Igakuine põhjalik raporteerimine