Google AdWords reklaam

Muudame Sinu tooted ja teenused otsingumootori tulemustes nähtavaks ning juhatame kõige potentsiaalsemad kliendid Sinu veebilehele. Saavuta kiireid tulemusi!

MIDA GOOGLE ADWORDS OTSINGUREKLAAMID ENDAST KUJUTAVAD?

Reklaamiplatvorm Google AdWords Search Network (otsinguvõrgustik) näitab vastavalt otsitavatele märksõnadele tekstreklaame Google otsingutulemuste kohal ja all ning võimaldab otsingumootorites täpselt oma klientuurini jõuda.

AdWords kampaaniad:

  • Muudavad Su Google otsingumootoris nähtavaks
  • Edendavad Sinu müügitulemusi
  • Jõuavad õigel hetkel õigete inimesteni
  • Jälgivad täpset eelarvet

KELLENI GOOGLE REKLAAM JÕUAB?

Efektiivselt ülesseatud reklaamikampaania puhul jõuab reklaam kõikideni, kes sisestavad otsingumootorisse Sinu brändi ja ettevõtte jaoks olulisi märksõnu. Sihtgruppi saab modifitseerida ka kasutuskeele ja asukoha põhiselt ning võtta arvesse kasutajaaktiivsuse ajalist näitajat (atraktiivsemad kellaajad, päevad jms).

MILLE PÕHJAL TOIMUB HINNASTAMINE?

Tänu täpsele sihtimisele on otsingukampaania kuluefektiivne meetod – reklaamide eest maksad vaid siis, kui keegi reklaamil klikib ja jõuab Sinu veebilehele (pay-per-click ehk PPC). Tulemused on reaalajas mõõdetavad ning tulupõhine optimeerimine toimub jooksva statistika baasil.

Meie koostatud statistikapõhiste raportite baasil on Sul lihtne jälgida reklaamide efektiivsust ning tulusust.

MIDA ADWORDS REKLAAMI TEENUS HÕLMAB?

Convertal loob ja haldab Google AdWords reklaamikampaaniaid, keskendudes eelkõige Sinu müügitulemuste parandamisele läbi ostude ja hinnapäringute mahu kasvatamise. Lisaks otsingureklaamidele korraldame Google AdWords platvormil ka bännerreklaamide kampaaniaid.

Oleme Google Premier Partner, meie otsingumootorite kampaaniaid korraldavasse meeskonda kuulub 2 strateegi ja 4 sertifitseeritud reklaamispetsialisti. Teenuse sisuks on:

  • Otsingumootorite reklaamikampaaniate loomine
  • Pidev kampaaniahaldus ja iganädalane optimeerimine
  • Statistikapõhine tulemuslikkuse analüüs
  • Regulaarne kliendisuhtlus ja tagasiside
  • Igakuine põhjalik raporteerimine
  • Jooksvad soovitused ja kampaaniatäiendused